თემა : "შევიცნოთ ჩვენი სამყარო "
კლასი IV
პედაგოგი: ნინო ფიცხელაური
გაკვეთილის მიზანი:
ბუნ.IV 8.მოსწავლემ შეძლოს მზის სისტემის აღწერა.
ბუნ.IV 6.მოსწავლემ შეძლოს ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის აღწერა.
ბუნ.IV 1. მოსწავლემ შეძლოს ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის აღწერა.
ბუნ.IV 4.მოსწავლემ შეძლოს მაგნიტის მოქმედების აღწერა.
ბუნ.IV 7.მოსწავლემ შეძლოს დედამიწის ფორმაზე მსჯელობა.
მუშაობის ფორმა: ფრონტალური,ინდივიდუალური,წყვილებში,ჯგუფური.
შეფასების ფორმა: ინდივიდუალური-განმავითარებელი, თვითშეფასება.
რესურსი: სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი, რუკები, გლობუსი,
ტელევიზორი, წებო, ფორმატის ქაღალდები, მაგნიტი (სხვადასხვა სხეული,რომელიც იზიდავს და რომელიც არ იზიდავს მაგნიტს), წებო, "გამოჭრილი პლანეტები", მარკერი.
შედეგი: მოსწავლეებმა გამოიყენეს ილუსტრაციები და დაახასიათეს მზის სისტემა;
გაკვეთილის მიზანი:
ბუნ.IV 8.მოსწავლემ შეძლოს მზის სისტემის აღწერა.
ბუნ.IV 6.მოსწავლემ შეძლოს ზოგიერთი გეოგრაფიული ობიექტის აღწერა.
ბუნ.IV 1. მოსწავლემ შეძლოს ორგანიზმების სასიცოცხლო ციკლის აღწერა.
ბუნ.IV 4.მოსწავლემ შეძლოს მაგნიტის მოქმედების აღწერა.
ბუნ.IV 7.მოსწავლემ შეძლოს დედამიწის ფორმაზე მსჯელობა.
მუშაობის ფორმა: ფრონტალური,ინდივიდუალური,წყვილებში,ჯგუფური.
შეფასების ფორმა: ინდივიდუალური-განმავითარებელი, თვითშეფასება.
რესურსი: სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი, რუკები, გლობუსი,
ტელევიზორი, წებო, ფორმატის ქაღალდები, მაგნიტი (სხვადასხვა სხეული,რომელიც იზიდავს და რომელიც არ იზიდავს მაგნიტს), წებო, "გამოჭრილი პლანეტები", მარკერი.
შედეგი: მოსწავლეებმა გამოიყენეს ილუსტრაციები და დაახასიათეს მზის სისტემა;
მათი შემადგენელი ნაწილები( მდინარის შესართავი,სათავე ,მთის მწვერვალი,კალტა,ძირი)და მახასიათებლები
(ციცაბო.დამრეცი,ჩქარი,მდორე)
დააკვირდნენ ორგანიზმის სასიცოცხლო ციკლს, იპოვეს მსგავსება -განსხვავება სხვადასხვა სტადიებს შორის;
ჩაატარეს ცდები მაგნიტის გამოყენებით;
შეადარეს სხვადასხვა ხალხის ადრინდელი წარმოდგენები დედამიწის ფორმის შესახებ, გაამახვილეს ყურადღება პირველ მოგზაურებზე, რომლებმაც დიდი
წვლილი შეიტანეს გეოგრაფიული აღმოჩენების ისტორიაში.
გაკვეთილის მსვლელობის დროს პედაგოგმა გამოიყენა ინტერნეტით მოძიებული მრავალფეროვანი საგანმანათლებლო რესურსი, ასევე ბავშვების დახმარებით შექმნილი აპლიკაციები და სხვ.
1 comments:
წარმატებები ნინო!
Post a Comment